Facebook актуализира политиката си, за да позволи на криптовалутите отново да бъдат рекламирани, като същевременно запази забраната за популяризирането на ICO, в съобщение, публикувано във вторник, 26-и юни.
Според съобщението, компанията се е насочила към най-добрия начин да "рефинира" общата забрана за рекламиране, свързана с криптовалути
"през последните няколко месеца", за да
"позволи някои реклами, докато работи за да гарантира, че са безопасни." Ревизираната
"политика на забранени продукти и услуги" на Facebook вече гласи:
От 26-и юни ще позволим на реклами, които популяризират криптовалутите и свързаното съдържание, от предварително одобрени рекламодатели. Но ние ще продължим да забраняваме реклами, които популяризират двоични опции и ICO.
Ново актуализираната политика изисква рекламодателите, които искат да пускат реклами за продукти и услуги с криптoвалути, да подадат заявление, за да позволят на Facebook да прецени дали са допустими. Кандидатите са инструктирани да включат
"всички лицензи, които са получили, независимо дали се търгуват на публична фондова борса и друга подходящи публична информация за тяхната дейност".
Предвид тези ограничения Facebook признава, че
"не всеки, който иска да рекламира, ще бъде в състояние да направи това". Компанията казва, че ще се вслуша в обратната връзка и ако е необходимо ще преразгледа политиката си с течение на времето. Тe също така заявяваt, че ще продължaт да "изучаваt" технологията, стояща в основата на криптовалутите, докато продължават да развиват своята политика.
Facebook обяви първата си забрана през януари 2018 г., което според него е предназначено да предотврати
"реклами, които популяризират финансови продукти и услуги, които често са свързани с подвеждащи или измамни промоционални практики". По това време Facebook подчерта, че първоначалната му политика е
"умишлено широка", за да даде на компанията време да усъвършенства мерките за откриване и предотвратяване на безскрупулни организатори.
QR код към биткойн адреса:
QR код към етериум адреса: