В тези времена, стойността и полезността на Биткойн го изтласкаха под светлината на прожекторите като начин хората да имат по-добър контрол върху средствата си, включително издръжливостта на собствения си бизнес.
Порталите за плащане с Биткойн създадоха изгодни възможности за собствениците на сайтове за електронна търговия да печелят Биткойн (BTC). Тъй като доверието в Биткойн е постоянно високо, мнозина откриват многобройни ползи от добавянето му като алтернативен метод на плащане, наред с PayPal (PYPL) и кредитни карти.
Докато страните са изправени пред икономически затруднения, хората започват да се съмняват във финансовите системи. Дори някои от най-добрите финансисти, банки и инвеститори преосмислят пренабрежението на актива.
Например, наскоро JP Morgan започна да работи с борси за криптовалути, а Пол Тюдор Джоунс каза, че сега е инвестирал в Биткойн (BTC). Средностатистическият човек също обмисля как да се включи, и това включва търговците на електронна търговия, които гледат на Биткойн както като притежание на богатство, така и като способност да разширяват своите пазари.
Предприемачите на електронна търговия също гледат на Биткойн (BTC) като по-лесен метод да продават своите стоки и да съхраняват стойността си в тези несигурни времена. Според скорошно проучване на Blockonomics, над 70% от интервюираните собственици на магазини държат поне 50% от приходите си от Биткойн (BTC), а малко под 10% купуват още повече от криптовалутата.
И собствениците на малкия бизнес, и инвеститорите виждат предимствата на Биткойн.
Тъй като Биткойн продължава да нараства бързо, пробивайки $10,000 за кратък период от време, собствениците на онлайн магазини искат да задържат повече от своите биткойни. Тъй като цената продължава да нараства, продажбите им незабавно преминават в инвестиция, която има добра възвръщаемост.
Предприемачите за електронна търговия изследват Биткойн (BTC) по редица причини. Един проблем, с който се сблъскват собствениците, е свързан с доставките им. С разширяването на електронната търговия, приоритет е да се гарантира, че производството и доставката им функционират гладко и ефективно. В исторически план това означаваше да се наложи да преобразувате голяма част от всяка криптовалута във фиат, за да плащате на доставчици и пратки.
Тъй като все повече търговски и корабоплавателни компании приемат плащания с Биткойн, това става все по-малък проблем. Криптовалутата направи веригата на доставки по-ефективна, с по-бързи плащания и спестяване на разходи от обмен на валута и банкови такси. Предприемачите за електронна търговия търсят все повече и повече тези опции.
За ентусиастите на криптовалутата, продажбата на стоки за Биткойн (BTC) също е лесен начин да печелите от монетата, със сигурност много по-евтино, отколкото сами да настроите хардуер за добив и да изкопаете Биткойн (BTC), особено след халвинга.
Чрез дропшипинг и продажба на стоки, особено дигитални стоки, ентусиастите могат да спечелят доста биткойни (BTC) с ниски разходи.
Тъй като популярността на BTC продължава да нараства, все повече и повече предприемачи за електронна търговия търсят Биткойн като добър начин за разширяване на пазарите си и задържане на трудно спечелените пари. С увеличаването на ползите за Биткойн (BTC), толкова ще нараства и броят на търговците. Трябва да сме готови.
Продуктите за инвестиции в дигитални активи отбелязаха приток от $1.04 милиарда през миналата седмица, което доведе общите активи под управление (AuM) до рекордните $188 милиарда, според последния доклад на CoinShares.
Strategy, компанията, фокусирана върху Биткойн, по-рано известна като MicroStrategy, временно е спряла редовните си покупки.
Испанският банков гигант BBVA разшири своите дигитални услуги, като въведе в приложението си търговия и попечителство на Биткойн и Етериум за индивидуални клиенти.
Според нов графичен анализ на Alphractal, броят на активните криптовалути е намалял значително, въпреки че цената на Биткойн продължава да се покачва.