Начало > Блокчейн > NFT и метавселена > Етериум доминира NFT пространството с $8.5 милиарда в продажби през 2022 г.

Етериум доминира NFT пространството с $8.5 милиарда в продажби през 2022 г.

08.05.2022 11:47 2 мин. четене
СПОДЕЛИ: СПОДЕЛЯНИЯ
Етериум доминира NFT пространството с $8.5 милиарда в продажби през 2022 г.

През първото тримесечие на годината пазарът на NFT достигна нов рекорд от $10 милиарда във вторични продажби според доклад на Messari.

Етериум напълно доминира в обема на продажбите на NFT

Позовавайки се на данни от агрегатора на данни за NFT индустрията CryptoSlam, „NFT Q1’22 Market Rundown” на Messari подчерта пазарните лидери през периода. От рекордните $10 милиарда продажби на NFT на вторичния пазар, $8.5 милиарда от обема на продажбите бяха канализирани чрез блокчейна на Етериум.

Тази цифра представлява 84% надмощие за водещия блокчейн за смарт договори, Етериум. Следващият по обем  блокчейн позволяващ итегрирането на NFT беше Solana, който регистрира $700 милиона в продажби на NFT на вторичния пазар през периода.

Ronin, Avalanche, Flow и Polygon закръглиха първите шест блокчейна по обем на продажбите. Тези шест блокчейна бяха отговорни за 98% от обема на продажбите на вторичния пазар на NFT през тримесечието, установено от Messari.

Доминирането на Етериум не е изненада, тъй като той отдавна е де факто лидер както в продажбите на NFT, така и в общата заключена стойност. Четири от петте най-добри за всички времена NFT колекции, класирани по обем на продажбите, а именно от CryptoPunks, BAYC, MAYC и Art Blocks, се намират в блокчейна на Етериум.

ПРОЧЕТИ ОЩЕ
Директорът на JPMorgan отново изрази съмненията си спрямо криптовалутите

Докладът на Messari също отбелязва доминирането на OpenSea като водещ пазар за NFT през първото тримесечие. Междувременно относително новодошлият пазар ImmutableX отчете $70 милиона в обем на NFT през последните 60 дни.

Приемането на NFT не се забавя

Едно следствие от констатациите е фактът, че популярността и приемането на дигиталните колекционерски предмети достигат нови върхове. Един от двигателите на тяхната популярност са патентите за метавселена, подавани от организации в различни индустрии.

Наскоро военновъздушните сили на САЩ подадоха патент за метавселена за търговска марка на своя бъдещ проект за виртуална реалност „Spaceverse“. В документацията се обяснява, че защитеният дигитален свят някой ден ще бъде използван за обучение и други дейности от военновъздушните сили.

Според доклад на Fortune дори компании в Китай, които имат пълна забрана за криптовалути, подават патенти за метавселена, където ще се използват NFT. Fortune заяви, че през 2021 г. над 1,000 китайски технологични компании са подали 10,000 заявления за регистриране на търговски марки, свързани с метавселена.

Telegram

СПОДЕЛИ: СПОДЕЛЯНИЯ
Още Блокчейн Новини

Чарлз Хоскинсън представи своята визия за следващия етап на блокчейн ерата

По време на Блокчейн седмицата в Париж създателят на Cardano Чарлз Хоскинсън представи своята визия за следващия важен етап от блокчейн еволюцията.

11.04.2025 12:00 2 мин. четене Alexander Zdravkov

Solana проучва голям ъпгрейд на мрежата – какво да очакваме?

Мрежата на Solana проучва възможността за разширяване на капацитета на своите изчислителни единици (CU), критичен показател за управление на сложността на транзакциите и оптимизиране на употребата на ресурсите.

01.04.2025 14:00 2 мин. четене Alexander Zdravkov

Дубай стартира нов пилотен блокчейн проект – какво да очакваме?

Дубай предприема смела стъпка към революционизиране на своя пазар за недвижими имоти чрез използване на блокчейн технологията.

21.03.2025 13:00 2 мин. четене Alexander Zdravkov

BNB успешно интегрира най-новия си хард форк – какви са плюсовете?

На 20 март BNB Chain пусна своя хард форк Pascal, с което отбеляза значителна стъпка в еволюцията на блокчейна.

21.03.2025 7:00 2 мин. четене Alexander Zdravkov

Подкрепете CryptoDNES

QR код към биткойн адреса:

QR код към биткойн адреса:

Все още няма коментари!

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.