НАЧАЛО Други

‘Бащата на рекламaта’ споделя как се пише рекламно послание, което работи

14.10.2019 21:00 3 мин. четене
СПОДЕЛИ: СПОДЕЛЯНИЯ
‘Бащата на рекламaта’ споделя как се пише рекламно послание, което работи

Дрейтън Бърд е една от най-значимите фигури в областта на директния маркетинг и реклама за последния четвърт век.

<span style="background-color: transpa Има 52 години практически опит в онлайн и офлайн маркетингa. През 2003-та година „Chartered Institute of Marketing” определя Дрейтън Бърд като един от 50-е специалисти в света, оформили развитието на съвременния маркетинг, затова получава прозвището “Бащата на маркетингa“. Той ще бъде един от лекторите на предстоящото събитие на 18-и и 19-и октомври Innowave Summit 2019 във Варна.

Ако трябва да дадете съвет за това как да сме успешни копирайтъри, какъв би бил той?

Дрейтън Бърд:


Чували ли сте за залата Карнеги? Това е най-известната концертна зала в Америка. Сещам се за една история за човек, който отишъл в Ню Йорк. Докато бил в Манхатън, попитал един от местните:

„Как и аз мога да имам изпълнение в залата Карнеги?“ – „Практика, практика, практика! – отговорил мъжът.”

Тайната на успешния копирайтър е непрестанно да пише. Пишете всеки ден. Наистина всеки ден. Колкото повече пишете, толкова по-добре ще се справяте. Колкото повече грешки правите, толкова по-добри ще ставате. Не задавайте глупави въпроси. Преди да започнете да пишете, научете се как да пишете. Четете книги за копирайтинг. И не четете книги само и единствено за копирайтинг, четете и всякакви други хубави книги. Защото ако искате да пишете, трябва да четете. Най-добрите писатели са и най-добрите читатели. 

Кое е по-успешното послание – логическото или емоционалното?

Дрейтън:

Хората взимат решения на базата на емоции. По тази логика, когато емоциите и логиката се сблъскат – емоциите винаги надделяват. 

А какво бихте препоръчали – дълго или късо рекламно послание?

Дрейтън: Дължината на копито се определя от сложността на задачата. Например, ако се опитвам да ви продам детска играчка, ще ми е необходимо късо рекламно послание (copy), но ако се опитам да ви продам книгата си „Директен и дигитален маркетинг на здравия разум“, ще напиша дълго рекламно послание. 

Има такъв израз „Изберете наказанието спрямо престъплението.“ – тоест дължината на рекламното послание зависи от това какво продавате.

Имате ли някаква специална рутина сутрин, която Ви помага да сте по-добър копирайтър?

Дрейтън Бърд:

Не. Ще ви кажа какво правя. Прекарвам почти цялото си време, извършвайки две или три неща. Едно от тях е да бъда активен. Старая се да практикувам бързо ходене поне четири часа седмично, както и правя комбинация от 7 упражнения поне два или три пъти в седмицата. В резултат на това съм в изключително добра форма за годините си. 

Тренировките увеличават притока на кръв към мозъка. Ще забележите например, че всичко, което засилва движението на кръвта, стимулира мисленето. Сигурно сте обръщали внимание, че често докато се къпете, имате идеи под душа. Всичко, което повишава притока на кръв, увеличава и мисловната дейност.

Та, освен знанията, които имам, правя и упражнения. Тренировките ще подобрят уменията ви да пишете текстове, както и ще ви помогнат да имате нови идеи за бизнеса си.

На Innowave Summit 2019 Дрейтън Бърд ще представи тайните си за директния маркетинг и успешните рекламни послания. Сред лекторите са и други световни имена от сферата на иновациите, технологиите и дигиталния маркетинг.

@page { size: 8.5in 11in; margin: 0.79in } p { margin-bottom: 0.1in; line-height: 115%; background: transparent } a:link { color: #000080; so-language: zxx; text-decoration: underline }

Telegram

СПОДЕЛИ: СПОДЕЛЯНИЯ
Още Други Новини

Състоянието на Марк Зукърбърг се срина, акциите на Meta също

В изненадващ за Meta Platforms Inc. развой на събитията последният финансов отчет на компанията за първото тримесечие не само отразява значителен спад в цените на акциите, но и до значително намаляване на богатството на главния изпълнителен директор Марк Зукърбърг.

26.04.2024 13:00 1 мин. четене

Над 400 милиона активни крипто адреси показват нарастващ интерес сред инвеститорите

„Пролетният доклад за крипто за 2024 г.“ на Chainalysis хвърля светлина върху значителния ръст в активността на портфейлите по веригата, което показва скок в участието на инвеститорите, надминаващо нивата, наблюдавани в предишни пазарни цикли.

26.04.2024 11:00 2 мин. четене

Крипто компания съди американски регулатор заради Етериум

Consensys, компанията майка на MetaMask, предприе съдебни действия срещу Комисията по ценни книжа и борси (SEC) в съд в Тексас, твърдейки, че регулаторните превишават правата си.

26.04.2024 10:00 2 мин. четене

БРИКС: Как разширяването на съюза може да промени световната икономика

Дедоларизацията ще заема централно място на предстоящата среща на върха на БРИКС през 2024, планирана за октомври тази година.

26.04.2024 7:00 1 мин. четене

Подкрепете CryptoDNES

QR код към биткойн адреса:

QR код към етериум адреса:

Все още няма коментари!

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.