NFT направиха огромно завръщане, което се вижда от процъфтяващите обеми на продажби, особено при големите колекции, включително пазара на CryptoPunks.
Към края на юни намаляващият интерес доведе до спад на 7-дневните продажби на NFT от $176 милиона на 9-ти май до едва $8.7 милиона на 15-ти юни.
Възраждането на интереса, което съвпадна с връщането на Биткойн във форма, в последно време доведе до известни продажби. Включително CryptoPunk #7252, който се продаде за 1,600 ETH ($5.3 милиона) на 24-ти август.
Модната къща Dolce & Gabbana обяви подробности за своя „Collezione Genesi“, линия за физическо облекло, подкрепена от NFT, носещи се в метавселената.
През 2021 г. светът на модата и NFT стават все по-обвързани. Както е описано от Forbes, и двете сфери споделят общи черти в недостига и ексклузивността, което ги прави идеални един за друг.
Точно както в света на модата и изкуството, NFT са изцяло за колекциониране. Сега NFT предлагат ново ниво на ексклузивност, а също и възможност да превърнат дигиталните дизайни и колекции в изключително оскъдни, ценни, луксозни и уникални колекционерски произведения.
Чрез свързване на физическото и дигиталното, NFT предлагат изцяло нова форма на самоизразяване, която преди това е била само физическа.
Нещо повече, висшата мода и придобиването на скъпи предмети не е свързано с необходимост. По-скоро тя се грижи да бъде част от луксозната култура и да комуникира. В много отношения, NFT също отговарят на този профил, тъй като те също станаха показателни за статут.
ПРОЧЕТИ ОЩЕ: НБА легендата Стеф Къри си купи NFT за $180,000
Шефът на Galaxy Digital Майк Новограц смята, че това в крайна сметка ще се промени. Говорейки наскоро пред CNBC, той ги нарече движеща сила в промяната на културата.
По-конкретно, той имаше предвид рапъра Jay-Z, който демонстрира покупката си на CryptoPunk, като го използва като своя аватар в Twitter.
Идеята за харчене на големи пари за облекло и бижута, които могат да се „носят“ само дигитално, е донякъде нова.
Въпреки това, Dolce & Gabanna се опитват да променят това с „Collezione Genesi“ – NFT колекция от девет части в партньорство с пазара UNXD.
Различното в „Collezione Genesi“ е, че пет от деветте парчета всъщност са физически и токенизирани. Като останалите четири са ексклузивно дигитализирани.
Пет от частите на Collezione Genesi – две рокли, мъжки костюм и две корони – са физически творения, проектирани от Dolce & Gabbana, които имат дигитални версии, които могат да се използват в метавселената.
Този уикенд модната къща ще представи колекцията на ревюто Alta Moda във Venice Casino във Венеция. Одобрените участници могат да видят колекцията онлайн сега на уебсайта на UNXD.
Според Vogue десетки хиляди кандидати вече са се регистрирали в очакване на търга, който започва на 9-ти септември.
Основната фондова борса в Бразилия, B3, прави смела крачка към дигиталните активи с предстоящото пускане на фючърсни договори върху Етериум и Solana.
Gemini направи важна крачка в стратегията си за разширяване в Европа, осигурявайки регулаторно одобрение за предлагане на крипто деривати в целия Европейски съюз.
Докато търговските пратеници от САЩ и Китай се готвят за среща в Женева този уикенд, Доналд Тръмп отново залага на агресивна тарифна политика.
Президентът на Ripple, Моника Лонг, насочва вниманието към нарастващата роля на стабилните монети в глобалните финанси, подчертавайки, че бизнеса вече не може да си позволи да ги пренебрегва.