Компанията за мобилни разплащания на Джак Дорси, Square, която въведе милиони потребители в Биткойн пространството чрез приложението за пари в компанията, току-що спонсорира Super Cash App Friday, за да раздаде Биткойн на стойност $30 000.
Кампанията е предназначена да въведе повече потребители в криптосферата, което позволява на всеки, който има навършени 18 или повече години с профил в Instagram или Twitter в Съединените щати да влезе в лотарията.
Към петък, лотарията имаше над 21 000 харесвания в Twitter.
It’s Super Cash App Friday and we’re giving away $30K in bitcoin. Quote tweet this post w/your $cashtag to enter to win $500 in BTC.
For good luck, tag an internet friend.
Must follow @CashApp to qualify. No purch nec. Void where proh. Official rules: https://t.co/P3knshma0s pic.twitter.com/pKjLH7qB5a
— Cash App (@CashApp) February 28, 2020
Square също се обедини с TikTok, за да прокара Cash App към мейнстрийм милениалите и да въведе милиони потребители в Биткойн чрез някое свръхразпространено видео или песен, наречена Cash App, продуцирана от музиканта и инфлуенсър Shiggy. Песента е събрала над 136 милиона гледания.
С маркетинговите усилия за поп култура, насочени към потребителите на Instagram, Twitter и TikTok, Cash App нарасна до 24 милиона активни месечни потребители. Като второто най-популярно приложение за финансиране в Apple Store, тя отчете $178 милиона приходи от Биткойн през последното тримесечие.
В интервю за CNBC, главният финансов директор на Square, Амрита Ахуджа, казва, че маркетинговата стратегия на Cash App достига широка демографска информация.
„Начинът, по който този екип мисли за иновациите, не е просто по класическия начин, по който правите иновации и гледате продукт и след това го оптимизирате, когато видите потребителски резултати. Но също така мислим за иновациите по отношение на това как да достигнем до нашите клиенти, независимо дали това е придобиване на нов клиент, ангажиране с клиент, обмен на съобщения с клиент. TikTok и някои от усилията, които полагат там, наистина са просто продължение на начина, по който мислим за иновациите в екипа на Cash App.“
Растежът на приложението, подходящо за Биткойн, остава силен, като общите нетни приходи и брутната печалба се увеличават съответно със 147% и 104% през годината през четвъртото тримесечие на 2019 г.
Биткойн миньорите изглежда преразглеждат стратегията за резервите си след дълъг период на разпродажби.
Най-големите купувачи на Биткойн през 2025 г. няма да бъдат дребните търговци, нито дори гигантите в ETF сферата – а бизнеса.
Последният опит на Аризона да интегрира дигиталните активи в системата си за публични финанси се сблъска с противоречиви резултати тази седмица.
Биткойн може да е на прага на навлизане в непозната територия, според пазарен анализатор, известен с точните си прогнози за спада преди халвинга миналата година.