Чарлз Хоскинсън, основателят на Cardano, наскоро подчерта решаващото влияние на общността на проекта върху развитието на мрежата.
Той похвали членовете на мрежата като „най-добрите предприемачи„, като отбеляза, че неотдавнашният Voltaire ъпгрейд е предоставил на потребителите по-голяма власт при формирането на управлението на мрежата, като им е помогнал да изградят по-автономна и децентрализирана система.
Коментарите на Хоскинсън бяха в отговор на публикация от разработчик, който сподели личната си саможертва, че е продал всичко, включително дома си, за да работи по Cardano. Дълбоката ангажираност на разработчика подчертава страстта, която движи много хора в общността.
Voltaire, част от последната фаза на пътната карта на ADA, въведе голяма промяна към децентрализация. Този ъпгрейд дава възможност на потребителите да се включат пряко в процеса на управление, гласувайки за решенията, които направляват бъдещото развитие на Cardano. С добавянето на система за гласуване и хазната на Cardano цели да намали централизацията и да даде възможност на членовете на общността да играят активна роля.
Това чувство за собственост спомага за укрепване на доверието в бъдещето на Cardano. Неотдавнашният скок в цената на ADA, която нарасна със 134% за по-малко от две седмици, предполага, че нарастващото участие на общността оказва положително влияние върху перспективите на проекта.
Polyhedra Network съобщи, че комбинация от координирано изтегляне на ликвидност, агресивни продажби от страна на маркет-мейкъри и каскадни ликвидации е довела до срив на цената на ZKJ токена от $1.92 до $0.29 само за един следобед на 15 юни.
Cardano започва да демонстрира нови признаци на сила, като се е покачил с малко над 3% през последния ден, тъй като крипто пазарът преживява умерено възстановяване.
JPMorgan Chase подаде нова заявка за търговска марка „JPMD“, сигнализирайки за намерението си да се разшири във финансовите услуги, базирани на блокчейн.
Tron на Джъстин Сън се готви да навлезе на публичните пазари в САЩ, като се слее с листната на Nasdaq SRM Entertainment, заобикаляйки конвенционалното първично публично предлагане (IPO).