Ripple разглежда нови употреби за блокчейн мрежата си.
Ripple се фокусира върху трансграничните плащания в последните пет години, в началото на които Брад Гарлингхаус стана главен изпълнителен директор.
Въпреки успеха им като софтуерно решение за финансови институции, компанията изглежда е осъзнала, че основната ѝ стойност е в XRP и блокейна на Ripple, като ревизира стратегията си за развитие.
Според доклад от Financial Times, главата на разработчиците в Ripple – Итън Беър – каза, че се пренасочват от “подписване на чекове към писане на код”.
Гарлингхаус сподели, че те искат Ripple да стане Amazon на крипто света.
“Amazon стартира като продавач на книги и продава само книги. Ние започнахме с плащания. След две години, ще видите, че Ripple ще е за плащанията, каквото Amazon беше за книгите.”
Докладът спомена, че компанията работи върху инструменти за разработчици, за да помогне със създаването базирани на блокчейна на Ripple апликации.
Shopify прави по-голяма крачка в областта на дигиталните плащания, като тества транзакции със стабилна монета, използвайки USDC на Coinbase Base, бърза и евтина Етериум мрежа от втори слой.
Двупартийната инициатива в Конгреса дава на най-големите американски търговци нова причина да се заинтересуват от блокчейн технологията.
Вълна от интерес към стабилните монети залива корпоративна Америка, като все повече компании – големи и малки – проучват решения за плащания, базирани на блокчейн, за да заобиколят традиционните неефективности.
SG Forge, дъщерното дружество на Société Générale, фокусирано върху криптовалутите, се готви да въведе нова стабилна монета, деноминирана в долари, което бележи по-задълбочено навлизане на традиционните европейски банки в областта на дигиталните активи.