Задвижваната от Microsoft търсачка Bing, се присъедини към други интернет гиганти, като обяви, че ще забрани рекламите, свързани с криптовалути, в мрежата си до юли 2018 г., според официална публикация в блог на 15-ти май.
Според изявлението основната причина за решението на компанията да забрани рекламирането на криптовалути и продуктите, свързани с тях, е настоящият нерегулиран статус на крипто, който според твърденията увеличава риска за потребителите на Bing:
Тъй като тези дигитални валути и свързаните с тях продукти не са регламентирани, открихме, че те представляват повишен риск за нашите потребители с потенциал да бъдат измамени потребителите.
Както се посочва в доклада, инструментът Bing Ads планира да изпълни напълно забраната в световен мащаб между юни и началото на юли.
Забраната за крипто реклами на Bing е най-новото движение в крипто-бойкотa на търсачката и социалните медии, иницииран от Facebook в края на януари тази година. Google обяви аналогична забрана за крипто реклама в средата на март, а Twitter неотдавна потвърди собствената си забрана.
Миналата седмица няколко мейнстрийм медии съобщиха, че Facebook твърди, че обмисляли да създадат своята криптовалута.
По-рано през април съоснователят на LinkedIn каза, че скорошните забрани за крипто са по-скоро „временни“, поради липсата на ясни правила за крипто пазара.
Банковите регулатори на САЩ внесоха нова яснота за това как финансовите институции трябва да се справят с попечителството на криптовалути.
Съединените щати навлязоха в ключова седмица за крипто индустрията, тъй като законодателите и защитниците на дигиталните активи се подготвят за това, което се нарича „“Крипто седмица“.
На 14 юли законодателите в САЩ стартират „Седмица на криптовалутите“, за да придвижат три ключови законопроекта, които могат да променят регулацията на дигиталните активи.
Сенатът на САЩ потвърди Джонатан Гулд за следващ шеф на Службата за валутен контрол (OCC), като номинацията му бе предадена на президента Доналд Тръмп за окончателно одобрение.