Криптовалутният гигант Binance е придобил виртуално пространство в блокчейн гейминг платформата 'The Sandbox', като е купил 4012 LAND токена - всеки от които е незаменяем токен, представляващ част от уникален виртуален недвижим имот в метавселената на Sandbox.
Виртуалният свят на Sandbox позволява на потребителите да притежават, създават и монетизират своите игрови изживявания, използвайки родния токен на помощната програма на екосистемата, SAND, както и LAND.
Binance планира да използва своите LAND токени за организиране на социални гейминг събития като NFT и състезания за създаване на игри в рамките на платформата Sandbox и да награди най-добрите с LAND.
Планирано за публична бета версия през декември 2020 г., Sandbox досега е организирал четири предварителни продажби на LAND и е продал токени на стойност почти $ 1,500,000. Търсенето на платформата за игри и нейните NFT за недвижими имоти се е повишило от първата ѝ продажба на токени, където бяха продадени 3,000 броя LAND в рамките на четири часа. Следващите три предварителни продажби видяха подобен интерес, като повечето токени бяха разменени през първите няколко часа.
Основните купувачи на LAND по време на предварителните продажби са известни крипто компании като CryptoKitties, My Crypto Heroes, Old Skull Games и Dapp.com.
Игралният гигант Atari също е партньор на The Sandbox и създава блокчейн версии на класически игри като Asteroids, Centipede и Pong.
Определена като една от най-очакваните блокчейн игри, The Sandbox вече може да се похвали с колосалните 40 милиона изтегляния и над 1 милион активни потребители месечно. като е важно да се отбележи, че наскоро приключи набиране на средства в размер на 3 милиона долара на Binance Launchpad.
Сега платформата очаква по-нататъшното приемане на блокчейн игри и NFT, като се включи в голямата потребителска база на Binance.
Виетнам официално стартира NDAChain – национална блокчейн инфраструктура, предназначена да подкрепи стратегията за дигитална трансформация.
Според главния оперативен директор на Bitwise Мат Хуган класическият четиригодишен цикъл на крипто пазара, дълъг период от време, задвижван от пониженията на цената на Биткойн и поведението на инвеститорите, губи значението си.
Strategy, компанията, известна преди като MicroStrategy, обяви цената на ново набиране на капитал в размер на $2.47 милиарда чрез първично публично предлагане на привилегировани акции с променлив лихвен процент (STRC).
Нов доклад на MEXC разкрива поразителна смяна на поколенията в поведението при търговия с криптовалути: Търговците от поколението Z бързо възприемат инструментите с изкуствен интелект като основни компоненти на своята стратегия.