На 10-ти март тази година, Brave обяви партньорство с TAP Network.
Според съобщението на Brave, потребителите от САЩ ще могат да обменят BAT за “токени за карти подаръци за най-големите марки”. Сред тези марки са Starbucks, Playstation, Hulu, Xbox, HBO, Apple, Amazon и други.
Brave също така адресира дали подобни услуги ще са достъпни само за потребителите в САЩ.
“Мрежата ни е силна в САЩ, така че става дума за достъпност. Няма легални рестрикции, но ако един потребител не е в САЩ, ще имат по-малко опции за карти подаръци.”
Brave е ориентиран към поверителността браузър, който възнаграждава потребителите, които гледат реклами, с BAT. Наскоро, продуктът стана обект на хвалби, тъй като проучване твърди, че е по-сигурен от Chrome, Firefox и Safari. Чарлз Хоскинсън твърди, че Brave скоро може да бие Chrome по потребители.
На 5-ти март, браузърът имплементира функция, която не позволява на рекламодателите да проследяват потребители с цел изграждане на дигитален отпечатък.
В резултат на значителна промяна в екосистемата на Етериум участник от ранните етапи на първоначалното предлагане на монети (ICO) наскоро извърши значителна продажба, привличайки вниманието на цялата криптовалутна общност.
Цената на Етериум (ETH) се понижи след неотдавнашната ликвидация на криптовалути тази седмица. Макар че пазарните настроения изиграха значителна роля за тези изходящи потоци, институционалното участие остава от решаващо значение за по-широкото приемане на актива.
Впечатляващите 75 % от притежателите на Shiba Inu (SHIB) токени са демонстрирали своята лоялност, като са запазили инвестициите си в продължение на повече от една година.
Pepe (PEPE), криптовалутата, вдъхновена от популярното меме с жабата, привлича огромно внимание на крипто пазара.