Новината бе разкрита в прессъобщение </s tron g>от Animoca, публикувано на 26-ти март.
Съобщава се, че Formula 1®, която според сведенията привлича 1,6 милиарда телевизионни зрители в повече от 180 територии и ангажира 506 милиона фенове по целия свят, е подписала лицензионно споразумение, което ще позволи на Animoca да публикува игра на блокчейн “F1® Delta Time”, базирана на NFT токени.
Предстоящата игра – чиято първа фаза на пускане ще бъде на 10-ти май, ще има събирателен компонент, базиран на NFT, както и състезателен компонент, който използва тези токените.
В прессъобщението се изтъква значителната марка и потенциала на новото лицензионно споразумение за разширяване на излагането на потребителите на блокчейн.
От стартирането на първия световен шампионат на Формула 1 през 50-те години, сега организацията провежда 21 състезания в 21 страни на пет континента всеки сезон, като съобщава за 4,1 милиона публика на състезанията.
Animoca твърди, че играта ще задълбочи ангажираността на феновете и че партньорството се съгласува с целта на собственика на Formula 1 – Liberty Media – да подобри преживяването на феновете чрез значителни инвестиции в нови технологии.
Както вече беше съобщено, през декември 2018 г. Animoca Brands сключи лицензионно споразумение с Atari – известен като разработчик на емблематични игри като Tetris и Pac Man. Споразумението за правата ще позволи на студиото да произвежда и публикува блокчейн версии на мобилните игри на Atari „RollerCoaster Tycoon Touch“ и „Goon Squad“ в повечето юрисдикции по света.
Последните дни на юли могат да донесат критични събития, които да променят настроенията на инвеститорите и да повлияят на следващия етап от развитието на крипто пазара.
Тайлър Уинкълвос, съосновател на крипто борсата Gemini, обвини JPMorgan, че отмъщава на платформата, като замразява усилията ѝ да възстанови банковите услуги.
Известният автор и финансов преподавател Робърт Кийосаки предупреждава обикновените инвеститори, които разчитат твърде много на борсово търгуваните фондове (ETF).
Според главния оперативен директор на Bitwise Мат Хуган класическият четиригодишен цикъл на крипто пазара, дълъг период от време, задвижван от пониженията на цената на Биткойн и поведението на инвеститорите, губи значението си.