Американският глобален телекомуникационен конгломерат Comcast се стреми да направи своята блокчейн инициатива Blockgraph комерсиално достъпна през 2019 година, според съобщение за пресата, публикувано на 21-ви декември.
“Comcast в момента работи с NBCUniversal, за да тества възможностите на Blockgraph с планове за включването му в адресируемото си предлагане в началото на 2019 година”, според съобщението.
Comcast е глобална медийна компания, основана през 2001 година, която предоставя кабелна телевизия, интернет и телекомуникационни услуги. Comcast е втората по големина телевизионна компания в света по отношение на приходите и най-голямата телевизионна компания в САЩ. Консолидираните приходи на компанията за третото тримесечие на 2018 са $22,1 милиарда.
Според Comcast, отделът “Кабелна Реклама” стартира следващата фаза на своята платформа Blockgraph – продукт, предназначен да осигурява лични данни и споделяне на информация, което впоследствие ще доведе до стартирането на проекта през 2019 година. Comcast работи по проекта с други играчи от индустрията като медийни конгломерати Viacom и рекламна фирма Spectrum Reach, както и други.
Blockgraph ще предостави “слой на самоличността” за телевизионната индустрия, чрез който медийните компании могат да споделят данни, които не могат да бъдат идентифицирани. Peer-to-peer платформата има за цел да подобри ефективността на телевизионния маркетинг и реклама. Президент нa Spectrum Reach, Дейвид Клайн, коментира:
Наложително е използването на данни да дава приоритет на поверителността на личната информация на потребителите. Технологията Blockgraph осигурява повишена защита на сигурността и поверителността, като позволява на всички участници в телевизионната екосистема директно да споделят техните прозрения, получени от анонимна и обобщена информация.
По-рано днес, генералният прокурор на Минесота ,Лори Суонсън, заведе дело срещу Comcast Corporation / Xfinity, твърдейки, че те таксуват клиентите си повече, отколкото е обещано, в допълнение към таксуването за неподредени услуги и продукти.
В допълнение към собствените си продукти, Comcast подкрепя и други проекти за развитие на блокчейн. През март, базираният в Ню Йорк блокчейн стартъп Blockdaemon затвори финансиращ кръг от $3 милиона, ръководен от телекомуникационния гигант.
Средствата бяха определени да бъдат използвани за „подобряване на възможностите на инфраструктурата и за подпомагане на клиентите да управляват мрежи с множество ползватели във всички видове различни блокчейни“.
Марк Кюбан, известен с ролята си в Shark Tank, също привлече вниманието на крипто света с подкрепата си за Биткойн, Етериум и Dogecoin.
След като премина през тежка зима, Биткойн започна 2024 г. с положителна нотка.
Уорън Бъфет, известен с инвестиционните си умения като главен изпълнителен директор на Berkshire Hathaway, отдавна предпочита компаниите със силна история на дивидентите.
Популярността на криптовалутите непрекъснато нараства. Използването им става все по-често всяка година.