Германската марка за спортни облекла Adidas Originals изкара 5,924 ETH, или $23.5 милиона, от съвместното си пускане на NFT “Into the Metaverse” с Bored Ape Yacht Club (BAYC), колекционера на незаменими токени (NFT) gmoney и крипто фокусираната медийна група PUNKS Comic.
Adidas Originals започна своя минт с ранен достъп на 17-ти декември, в който притежателите на протокол за доказателство за присъствие на Adidas Originals (“POAP”, който се дава на посетителите на виртуални или физически събития), gmoney POAP, BAYC или Mutant Ape Yacht клуб NFT или Pixel Wallet NFT получиха достъп.
Етапът на ранен достъп изсече 20,000 NFT за 0.2 ETH — $15.5 милиона — и завърши малко след 17:00 ET.
Не Пропускай: Етериум (ETH) на стойност $33.5 милиарда ‘заклещени’ в смарт договор
Тези, които нямат тези активи, все още имаха възможност да минтнат един от 9,620 NFT “Into the Metaverse” в обща продажба, започваща в 18:00 ET. След завършване това добави около $7.5 милиона към общите приходи. Adidas Originals и неговите партньори държат 380 NFT-та за бъдещи събития.
Adidas Originals постави на пауза своя минт с ранен достъп скоро след стартирането му поради проблем с Mutant Ape Yacht Club. Марката увери потребителите, че тези с неуспешни транзакции ще могат да минтнат, след като продажбата отново започне и че ще покрият разходите за загубени такси за газ.
p { margin-bottom: 0.1in; line-height: 115%; background: transparent }
В смела стъпка за съчетаване на традиционни сектори със стратегия за дигитални активи, главният изпълнителен директор на „Bitcoin Magazine“ Дейвид Бейли е начело на сливането между неговата компания Nakamoto, специализирана в Биткойн, и доставчика на здравни услуги KindlyMD.
Coinbase се насочва към S&P 500, което е знакова стъпка, отразяваща както финансовото развитие на компанията, така и нарастващото доверие на Уолстрийт към крипто сектора.
Криптовалутите вече играят двойна роля в световната икономика – отчасти спекулативен актив, отчасти платежно средство – според нов анализ на Банката за международни разплащания (BIS).
Икономистът Питър Шиф не се впечатлява от еуфорията около най-новото споразумение за митата между САЩ и Китай. Според него Вашингтон просто е отстъпил.