Въпреки положителната инерция, пазарът на дигитална реклама има известни проблеми, включително ниска ефективност на рекламите и рентабилност, висок риск от измами и непрозрачни взаимоотношения между контрагентите.
Системата е дефектна за всички участници: рекламодателите губят пари, плащайки за фалшиви кликвания и показват реклами на хора, незаинтересовани от рекламираната стока или услуга. Издателите се борят да намерят надеждни рекламодатели и потребителите са бомбардирани с нежелани банери, изскачащи прозорци и неподходящи оферти.
Невронните мрежи акумулират данни за потребителското поведение, за да им покажат правилното рекламно съдържание в правилния момент. Това води до по-ентусиазиран отговор на рекламата и увеличава броя на покупките.
Тъй като разположението на рекламите е автоматизирано и се управлява от интелигентни договори, трети страни вече не са необходими за регулиране на процеса. Чрез премахването на посредниците, Ubex увеличава икономическата ефективност на сътрудничеството за всички участващи страни по следния начин:
Рекламодателите изразходват по-малко за разработването на стратегии или тестване на различни канали и получават по-ясни резултати от своите целеви кампании.
Издателите вече не бива да се притесняват за запълването на рекламните места на своите уебсайтове и за ниската възвръщаемост, тъй като механизмът за изкуствен интелект гарантира, че слотовете се заемат от най-подходящите реклами.
Потребителите се радват на значително подобрено преживяване при сърфиране в мрежата и динамична информация за най-добрите сделки.
Ubex използва рейтингова система за рекламодатели и издатели. Резултатите се съхраняват на блокчейна, заедно с пълната история на дейността им и осигуряват бонуси за най-надеждните партньори. Екипът вече пусна алфа версията на своята платформа, която е на достъпна за всички.
Активен крипто трейдър, следи и новини, свързани с акции, S&P500 и злато. Деян обича да спортува активно, тренира редовно, занимава се с калистеника. Обича и да чете Sci-Fi книги, когато му остане време.
Робърт Кийосаки, известен с книгата си „Богат татко, беден татко“ и яростната си подкрепа за Биткойн, наскоро се сблъска с неочаквана липса на ангажираност от страна на своите последователи в платформата Х.
Bitget предприема правни действия след разкриването на координирана атака, която е струвала на борсата над $20 милиона.
Nike се изправя пред нова съдебна битка, след като група купувачи на NFT и крипто активи обвиниха компанията, че им е нанесла големи финансови загуби.
Ripple официално опроверга слуховете за IPO, потвърждавайки, че няма намерение да излезе на борсата през 2025 г.