Въпреки положителната инерция, пазарът на дигитална реклама има известни проблеми, включително ниска ефективност на рекламите и рентабилност, висок риск от измами и непрозрачни взаимоотношения между контрагентите.
Системата е дефектна за всички участници: рекламодателите губят пари, плащайки за фалшиви кликвания и показват реклами на хора, незаинтересовани от рекламираната стока или услуга. Издателите се борят да намерят надеждни рекламодатели и потребителите са бомбардирани с нежелани банери, изскачащи прозорци и неподходящи оферти.
Невронните мрежи акумулират данни за потребителското поведение, за да им покажат правилното рекламно съдържание в правилния момент. Това води до по-ентусиазиран отговор на рекламата и увеличава броя на покупките.
Тъй като разположението на рекламите е автоматизирано и се управлява от интелигентни договори, трети страни вече не са необходими за регулиране на процеса. Чрез премахването на посредниците, Ubex увеличава икономическата ефективност на сътрудничеството за всички участващи страни по следния начин:
Рекламодателите изразходват по-малко за разработването на стратегии или тестване на различни канали и получават по-ясни резултати от своите целеви кампании.
Издателите вече не бива да се притесняват за запълването на рекламните места на своите уебсайтове и за ниската възвръщаемост, тъй като механизмът за изкуствен интелект гарантира, че слотовете се заемат от най-подходящите реклами.
Потребителите се радват на значително подобрено преживяване при сърфиране в мрежата и динамична информация за най-добрите сделки.
Ubex използва рейтингова система за рекламодатели и издатели. Резултатите се съхраняват на блокчейна, заедно с пълната история на дейността им и осигуряват бонуси за най-надеждните партньори. Екипът вече пусна алфа версията на своята платформа, която е на достъпна за всички.
Спорът дали писането на код, фокусиран върху поверителността, е престъпление, се разгаря от двете страни на Атлантическия океан, а крипто общността отваря портфейла си, за да защити двама ключови инженери на Tornado Cash.
С наближаването на края на шестдесетгодишното си управление в Berkshire Hathaway, легендарният инвеститор Уорън Бъфет засили фокуса си, влагайки близо $197 милиарда в само няколко акции.
KuCoin премина от обслужване на тайландски трейдъри от дистанция към операции на тяхна територия.
Пакистан е намерил неочаквано приложение на електроенергията, която обикновено остава неизползвана: Захранване на хиляди Биткойн машини и AI сървъри.