Поразителните 86,5% от колумбийците са запознати с криптовалутите, а 80% са отворени към инвестиции в този клас активи.
Базираният на peer-to-peer Биткойн (BTC) пазар Paxful сподели резултатите от новото си проучване – проведено съвместно с Toluna Insights на 15 август.
Освен това, проучването разкри, че поне 50% от анкетираните на възраст между 25 и 40 години вече са инвестирали или са проявили интерес към това да купуват криптовалути като Биткойн (79%), Bytecoin (> 5%) или Етериум (ETH) (<3% ).
Малко над 32% от всички анкетирани вече са извършили транзакции, използвайки криптовалути.
Почти 59% казват, че приемането на криптовалути ще продължи да расте. В своя анализ на резултатите, Paxful отбелязва, че:
„Увеличената употреба на дигитални валути вероятно е свързана с ‘хиперсвързаното’ поколение, което е в постоянно търсене на опции, които не само им позволяват 24/7 достъп до техните финансови активи, но и им дават свобода да правят онлайн глобални транзакции по прост начин.“
Близо 86% заявиха, че смятат, че в Колумбия е необходима специфична криптовалута. Междувременно, 91% от анкетираните се съгласиха с идеята криптовалутите да бележат бъдещето на световната търговия.
Независимо от тези впечатляващи и положителни резултати, малко под 20% от анкетираните казаха, че в момента ще използват криптовалутите като финансова алтернатива.
В светлината на продължителните политически сътресения в съседна Венецуела, Колумбия отчете това лято ръст на миграцията. По-специално, обемът на търговията с LocalBitcoins и в двете страни продължава да наблюдава тенденция на растеж през последните месеци.
Както беше съобщено, пролетното проучване през 2019 г. разкри, че 11% от американското население притежава биткойн, което показва, че собствеността върху биткойн е „демографска мега-тенденция“, ръководена от по-младото поколение във възрастовия диапазон 18-34 години. Независимо от това, 89% от гражданите на САЩ са чували за криптовалутите, независимо от тяхното поколение.
По-скорошно проучване през това лято – отново фокусирано върху САЩ – предположи, че криптовалутите са три пъти по-популярни сред американските милениали като дългосрочна инвестиция, отколкото при поколение X.
През юни проучване на общо 13 414 респонденти в 22 държави показа, че 19% от хората по света са закупили криптовалути, като само 10% заявиха, че не разбират напълно как работят тези дигитални активи.
Докато Coinbase отброява дните до включването си в S&P 500 на 19 май, главният изпълнителен директор на компанията Брайън Армстронг вече гледа отвъд този важен момент.
С цел да се фокусира по-силно върху дигиталните активи, базираната в Невада GD Culture Group се готви да стартира мащабна стратегия за управление на криптовалути, подкрепена от значителна сделка за продажба на акции на стойност до $300 милиона.
С наближаването на първата крипто среща на върха в Ню Йорк, кметът Ерик Адамс е категоричен: Градът се позиционира като глобален център за развитие на блокчейн технологията.
Web3 гигантът Animoca Brands се готви да излезе на борсата в Ню Йорк, възползвайки се от това, което счита за по-благоприятна за криптовалутите среда под управлението на президента Доналд Тръмп.