Едно нещо е да имаме проблясък, но изпълнението му изисква време, усилия и капитал.
Набирането на програмисти и писането на код струва пари в края на краищата, а парите трудно идват без ICO. Оттук идва търсенето за crowdfund първо и да кодират после. Ново проучване от ICORating показва разпространението на тази тенденция сред крипто проектите. Докладът им за пазарни проучвания разкрива, че 46% от ICO-тата, които стартираха през първото тримесечие на 2018 г, не са се развили въобще.
Само 26% са имали MVP и 15,5% са имали алфа, готово по време на ICO. Това стана обичайно за проекти, блокчейн проекти инфраструктура, да стартират само с пътна карта и бяла хартия. Проблем за инвеститорите при тези проекти, е, че те трябва да се доверят на твърдения, базирани на постигнатите резултати.
Данните от Q1 на ICORating също показват, че средната възвръщаемост на монетите е спаднала с повече от 10% в сравнение с Q4 от 2017тс. Сега е 49%, като само 21% от тазгодишните токени са били регистрирани на борси досега, спрямо 33% за предходния период. Трудното тримесечие се демонстрира от фактът, че 83% от показалите се в Q1 токени се търгуват под тяхната цена на ICO.
Едно от интересните заключения на ICORating засяга крипто фондовете. Те са се умножили през последните 18 месеца, като редица големи инвеститори от света на VC и традиционните финанси, навлизат в пространството. ICORating отбелязва, че само 119 от 219 крипто фонда, които анализира, работят активно.
“Очакваме, че в бъдеще ще бъдат закрити повече фондове, поради неефективност или правни проблеми с регулаторите”. Въпреки това, с почти 28 милиарда долара в активи, крипто фондовете са голям бизнес
Неотдавнашен доклад на анализаторите на BMO Capital Market хвърля светлина върху динамиката на цените на среброто и златото.
Централните банки бяха изненадани от неочаквани енергийни напрежения, особено ръководени от Владимир Путин, които изостриха инфлационния натиск.
Икономическият съюз на страните от БРИКС отбеляза значителен ръст в икономическото сътрудничество през тази година, особено в търговските си отношения с Китай, които нараснаха до рекордните $14 милиарда в местни валути.
Във вторник Robinhood Markets пусна нова кредитна карта, с която цели да разшири присъствието си на пазара на лични финанси и да увеличи броя на абонаментите за премиум ниво.