Google преразгледа политиките си, за да разреши рекламирането на Биткойн (BTC) и други продукти за управление на криптовалути.
Тази промяна в политиката, влязла в сила днес, отваря вратата за разнообразна гама от реклами с фокус върху криптовалутите в търсачката.
BlackRock и VanEck вече се възползват от тези промени, рекламирайки своите спот Биткойн ETF-и след актуализирането на политиката на Google.
Преразгледаната политика изрично позволява на рекламодателите да рекламират криптовалутни тръстове (Cryptocurrency Coin Trusts), насочени към Съединените щати.
Въпреки че в това определение липсва конкретика, изглежда, че всички 11 наскоро одобрени инвестиционни предложения за Биткойн ще могат да се рекламират в платформата.
Тази промяна е на път да окаже значително въздействие върху видимостта и приемането на Биткойн и по-широката крипто индустрия.
Нов доклад на CryptoQuant подчертава исторически силна обратна корелация между американския долар и Биткойн, която може да сигнализира за следващия етап на крипто пазара.
Според нови данни от CryptoQuant, ликвидността на Биткойн от страна на продавачите достига критични нива, което потенциално поставя основите за следващото голямо покачване на цените.
Според скорошен анализ на крипто компанията Alphractal, Биткойн може да не е достигнал своя пик в настоящия пазарен цикъл.
iShares ВТС Trust (IBIT) на BlackRock официално премина границата от 700,000 BTC, затвърждавайки позицията си на един от най-бързо развиващите се борсово търгувани фондове във финансовата история.