Google преразгледа политиките си, за да разреши рекламирането на Биткойн (BTC) и други продукти за управление на криптовалути.
Тази промяна в политиката, влязла в сила днес, отваря вратата за разнообразна гама от реклами с фокус върху криптовалутите в търсачката.
BlackRock и VanEck вече се възползват от тези промени, рекламирайки своите спот Биткойн ETF-и след актуализирането на политиката на Google.
Преразгледаната политика изрично позволява на рекламодателите да рекламират криптовалутни тръстове (Cryptocurrency Coin Trusts), насочени към Съединените щати.
Въпреки че в това определение липсва конкретика, изглежда, че всички 11 наскоро одобрени инвестиционни предложения за Биткойн ще могат да се рекламират в платформата.
Тази промяна е на път да окаже значително въздействие върху видимостта и приемането на Биткойн и по-широката крипто индустрия.
Робърт Кийосаки не се включва в Биткойн, защото е модерно – той го вижда като отговор на сринатата финансова система.
Търговската активност на спот Биткойн ETF-ите в САЩ току-що достигна нов рекорд за 2025 г., отбелязвайки важен етап в институционалния прием на криптовалутите.
Докато светът се бори с икономическите сътресения, златото отново заема централно място – и икономистът Питър Шиф вижда в това предупредителен сигнал за привържениците на Биткойн.
Известният крипто трейдър Джеймс Уин започна да намалява своите Биткойн активи, след като се възползва от последната вълна, която достигна нови рекордни нива.