Google преразгледа политиките си, за да разреши рекламирането на Биткойн (BTC) и други продукти за управление на криптовалути.
Тази промяна в политиката, влязла в сила днес, отваря вратата за разнообразна гама от реклами с фокус върху криптовалутите в търсачката.
BlackRock и VanEck вече се възползват от тези промени, рекламирайки своите спот Биткойн ETF-и след актуализирането на политиката на Google.
Преразгледаната политика изрично позволява на рекламодателите да рекламират криптовалутни тръстове (Cryptocurrency Coin Trusts), насочени към Съединените щати.
Въпреки че в това определение липсва конкретика, изглежда, че всички 11 наскоро одобрени инвестиционни предложения за Биткойн ще могат да се рекламират в платформата.
Тази промяна е на път да окаже значително въздействие върху видимостта и приемането на Биткойн и по-широката крипто индустрия.
Голям инвеститор в Биткойн заложи на краткосрочен спад на цената, като ангажира стотици милиони долари точно в момент, когато предстои ключова седмица на икономически доклади.
Компанията 21Shares реши да закрие своите фючърсни ETF-и за Биткойн и Етериум, като ликвидацията се очаква да се осъществи до 28 март.
Като част от продължаващите усилия за намаляване на зависимостта от щатския долар, блокът БРИКС разглежда блокчейн технологията като основа за своята развиваща се платежна система.
Крипто експертът Бенджамин Коуен сподели мнението си за потенциалния край на бичия поход на Биткойн (BTC), предупреждавайки, че ключово ценово равнище може да сигнализира за настъпването на промяната.