Две от най-известните социални медии в света са готови да разрешат рекламирането на Биткойн ETF (борсово търгувани фондове), което е важна стъпка към по-широкото приемане на криптовалутите в масовите среди.
В Съединените щати Facebook и Instagram в момента са в процес на преразглеждане на рекламните си политики, за да приемат популяризирането на Биткойн (BTC) ETF.
Този ход съдържа потенциал за включване на реклами на такъв фонд в споменатите платформи, като се има предвид огромната им потребителска база, всяка от които може да се похвали с над 2 милиарда активни потребители месечно.
Facebook & Instagram may soon allow spot bitcoin ETF ads…
No bigger boomer honeypot than Facebook.
via @PatrickCoffee pic.twitter.com/bYnZBw8zSM
— Nate Geraci (@NateGeraci) February 3, 2024
Нейт Гераси, президент на ETF Store, подчерта значението на демографските характеристики на потребителите на Facebook, особено сред по-възрастните възрастови групи.
Той подчерта, че отварянето на тези платформи спрямо реклами на Биткойн ETF може ефективно да разшири обхвата им, привличайки интереса на бейби бумърите, които може би са по-малко запознати с инвестициите в криптовалути.
По подобен начин Google наскоро разреши популяризирането на избрани крипто продукти, включително спот Биткойн ETF. Това решение беше добре прието в крипто общността, като очакванията са, че то значително ще повиши видимостта на тези продукти сред по-широка аудитория.
Робърт Кийосаки не се включва в Биткойн, защото е модерно – той го вижда като отговор на сринатата финансова система.
Търговската активност на спот Биткойн ETF-ите в САЩ току-що достигна нов рекорд за 2025 г., отбелязвайки важен етап в институционалния прием на криптовалутите.
Докато светът се бори с икономическите сътресения, златото отново заема централно място – и икономистът Питър Шиф вижда в това предупредителен сигнал за привържениците на Биткойн.
Известният крипто трейдър Джеймс Уин започна да намалява своите Биткойн активи, след като се възползва от последната вълна, която достигна нови рекордни нива.