Crypto.com, водеща борса в сферата на дигиталните валути, се подготвя да засили рекламните си усилия в спортната сфера и по конкретно Формула 1, за да засили глобалната си разпознаваемост.
Платформата за търговия, известна със стратегическите си маркетингови ходове, планира да засили фокуса си върху спорта като средство за привличане нова аудитория в индустрията.
Според главния маркетинг директор на Crypto.com, Стивън Калифовиц, компанията е постигнала забележителен успех с този подход, като в рамките на няколко месеца е станала свидетел на рязко увеличаване на броя на потребителите от 80 на 100 милиона.
GM from turn 1 @f1miami #MiamiGP pic.twitter.com/n2L1Kat0Dg
— Crypto.com (@cryptocom) May 5, 2024
Навлизането на Crypto.com в дигиталното рекламно пространство датира от 2021 г., когато компанията си осигури многогодишна сделка за преименуване на „Стейпълс Център“ на „Crypto.com Арена“. Оттогава насам компанията постигна значителни успехи, като стана основен спонсор на Crypto.com Miami Grand Prix на Формула 1 – спонсорство на стойност $10 милиона за 10 години и други.
Въпреки големите инвестиции Crypto.com остава ангажиран с разширяването на рекламните си начинания. Неотдавна компанията направи фурор, като включи американската музикална икона Еминем в реклама на Crypto.com.
Меме монетите доминират крипто пазара през юли, като досега през месеца са надминали всички други сектори с впечатляваща възвръщаемост от 30.06%, според най-новите данни на CoinDesk.
Coinbase направи важна крачка към разширяване на присъствието си в областта на децентрализираните финанси (DeFi), като привлече в екипа си ръководството на Opyn Markets, известна компания в сектора на DeFi дериватите.
Grayscale Investments призова Комисията за ценни книжа и борси на САЩ (SEC) да разреши пускането на своя мулти-крипто ETF – Grayscale Digital Large Cap Fund – с аргумента, че по-нататъшни забавяния нарушават законоустановените срокове и нанасят вреди на инвеститорите.
Robinhood официално въведе услугите за стейкинг на Етериум (ETH) и Solana (SOL) за своите клиенти в САЩ, предлагайки на потребителите нов начин да печелят награди от своите крипто активи.