Crypto.com, водеща борса в сферата на дигиталните валути, се подготвя да засили рекламните си усилия в спортната сфера и по конкретно Формула 1, за да засили глобалната си разпознаваемост.
Платформата за търговия, известна със стратегическите си маркетингови ходове, планира да засили фокуса си върху спорта като средство за привличане нова аудитория в индустрията.
Според главния маркетинг директор на Crypto.com, Стивън Калифовиц, компанията е постигнала забележителен успех с този подход, като в рамките на няколко месеца е станала свидетел на рязко увеличаване на броя на потребителите от 80 на 100 милиона.
GM from turn 1 @f1miami #MiamiGP pic.twitter.com/n2L1Kat0Dg
— Crypto.com (@cryptocom) May 5, 2024
Навлизането на Crypto.com в дигиталното рекламно пространство датира от 2021 г., когато компанията си осигури многогодишна сделка за преименуване на „Стейпълс Център“ на „Crypto.com Арена“. Оттогава насам компанията постигна значителни успехи, като стана основен спонсор на Crypto.com Miami Grand Prix на Формула 1 – спонсорство на стойност $10 милиона за 10 години и други.
Въпреки големите инвестиции Crypto.com остава ангажиран с разширяването на рекламните си начинания. Неотдавна компанията направи фурор, като включи американската музикална икона Еминем в реклама на Crypto.com.
Bitget Wallet прави голям еволюционен скок – от приложение за търговия до крипто платформа с пълен набор от услуги.
Доминацията на щатския долар като основна резервна валута в света е изправена пред нарастващи предизвикателства.
Американският сенатор Бил Хагерти вярва, че емитентите на стабилни монети са на път да се превърнат в едни от най-големите притежатели на държавния дълг на САЩ, тъй като регулаторният пейзаж за дигиталните активи, обвързани с долари, се развива.
Базираната в Швейцария Bitcoin Suisse се готви да пробие нова ниша извън Европа, след като получи първоначално регулаторно одобрение в Обединените арабски емирства.