Според доклад на CNN от 2 февруари милиони фенове на американския футбол, които ще наблюдават сблъсъка на Супербоул LVIII между Канзас Сити Чийфс и Сан Франциско на 11 февруари, може да не бъдат изложени на многобройни рекламни клипове с участието на борси за криптовалути.
В отклонение от предишни години много компании, които са си осигурили рекламни слотове за шампионския мач през 2024 г., са избрали теми, съсредоточени около „забавлението, хумора и развлечението„, както отбеляза Пол Хардарт, клиничен професор по маркетинг в Stern School of Business към Нюйоркския университет.
Това бележи явна промяна в сравнение с преобладаващата тенденция за представяне на компании, занимаващи се с изкуствен интелект (AI) и крипто, в рекламите на Супербоул.
Интересното е, че по време на предишно такова събитие през 2022 г. различни крипто компании като FTX, eToro, Crypto.com и Coinbase дебютираха с рекламни материали.
През 2024 г. обаче пейзажът изглежда различен, като се отчита отсъствие на компании, свързани с финансовите технологии. Комикът Лари Дейвид, който съжаляваше за участието си в хумористичната реклама на FTX, се сблъска с последици през 2024 г., тъй като инвеститорите подадоха съдебни искове след срива на крипто борсата.
Рекламите, планирани за мача през 2024 г., включват известни марки като BMW, Budweiser, State Farm, Oreo, DoorDash и Hellman’s Mayonnaise, като се съобщава, че цената на 30-секунден спот достига до $7 милиона.
В очакване на огромен зрителски интерес събитието ще привлече вниманието, отчасти поради присъствието на певицата и автор на песни Тейлър Суифт.
Ripple избра глобалния банков гигант BNY Mellon за основен попечител на резервите, подкрепящи стабилната монета за корпоративно ползване Ripple USD (RLUSD).
Goldman Sachs вече очаква Федералният резерв да започне да намалява лихвените проценти по-рано от предварителните прогнози, като предвижда първото понижение още през септември 2025 г.
Централната банка на Литва се обърна към Robinhood за допълнителна информация относно нововъведените си продукти за търговия с токенизирани акции, след като OpenAI публично се дистанцира от инициативата.
Докато президентът Тръмп ускорява стратегията си за мита преди крайния срок на 1 август, нови писма от Белия дом разкриват официални търговски предупреждения, изпратени до редица държави, включително Тунис, Камбоджа, Индонезия и други.